توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

جمعه

خزعبلی به نام سمبل پاکی بودن چادر

 این چرت و پرت گویی مسلمانان را بخوانید: تعبیر خواب زن چادری :ابن سیرین گفته است اگر زنی را با پوشش کامل دیدی که چادر بر سر دارد (حجاب) دلیل بر قرار گرفتن شما در مسیر زندگی سالم و درامد و رزق پاک و حلال است،همچنین بخشیده شدن گناهان مرده و یا آمرزش نیز از دیگر معانی این خواب است و نشان خیر و صلاح و نیک فرجامی است 

 والله ما هرچه زن چادری در ایران دیدیم یا جنده بوده یا اگر جنده نبوده زن با کمالات معنوی نبوده . مثلا اکثر لاتهای تهران مادرشان و خواهرشان و همسرشان چادری است ولی جنده و قواد هستند و آن دسته از زنان چادری که جنده نیستند معمولا از لحاظ معنوی از زنان بی حجاب پایین تر هستند.

 فقط درصد کمی از زنان چادری صاحب کمالات معنوی هستند. 

ابن سیرین شکر زیاد خورده بودو سمبول عقبماندگی و فاحشگی زنان را که چادر است را سمبول نجابت و اخلاق خوب دانسته. 

توجه کنید حضرت زهرا گفته چون تن زن عورت است پس باید چادر سر کند. یعنی حضرت زهرا یک آلت تناسلی بزرگ بوده!

کمی توجه کنید! براستی که زنان چادری شبیه بادمجان که کیر بلال حبشی است هستند و بقول یک توریست خارجی زن چادری شبیه کیر کاندوم کشیده می ماند.

 شیطانی بودن و اراذل و اوباش پرور بودن اسلام امروز بر همگان آشکار شده واین تحلیل خواب از جوکهای بزرگ است.


 

۴ نظر:

  1. ناشناس۱۱:۳۰

    اصولا به امر خدا کس و کون زنان مسلمان به گونه ای طراحی و ساخته شده که اگر مردی از راه دور برایشان راست کند در جا کس و کونشان پاره میشود برای همین حضرت زهرا و زینب و سایر زنان مسلمان داوطلبانه چادر را برای پوشش انتخاب کرده اند تا امنیت داشته باشند.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۱:۳۳

    نهدخیر . حواسم نبود اشتباه گفتم. کس و کون زنان مومن مسلمان فقط با یک نگاه نامحرم جر می خورد حامله هم می شوند. فلذا حجاب اجباری است.

    پاسخحذف
  3. رییس واحد خواهران بسیج۱۲:۰۰

    در دل بانوی بسیجی...
    این نگاه شهوانی مردان... چی بگم.... حجاب نباشه چه کنم؟....دیشب یک مرد با وجودی که چادر داشتم یک نگاه شهوانی به من کرد ارگاسم شدم... حالا ۶ قلو حاملم...بعد میگن حجاب امنیت داره... نداره ...به پوران خانم قسم....

    پاسخحذف
  4. رییس واحد خواهران بسیج۱۲:۰۱

    حجاب زنان را در برابر نگاه شهوانی مردان ایمن می کند.

    پاسخحذف