توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

دوشنبه

بیایید با همه زنان جهان مودب و دوستانه برخورد کنیم

1400 سال توهین مردان مسلمان به زنان جهان

دقت کرده اید که مردان و پسران مسلمان ایرانی حتی در مورد همسر دائمی خود با لغات زشت و رکیک صحبت می کنند؟ دقت کرده اید درباره همسر و مادر وخواهر همسایه و دوستان خود از لغات زشت استفاده می کنند؟

دیده اید پسران برای دوست دختران خود چندان احترام قائل نیستند؟ در حالیکه پسران از دوست دختران خود جدا که میشوند شروع به بدگویی می کنند میشنوید که همان دختران چقدر از خوبی دوست پسرهایشان باهم صحبت می کنند.

متوجه شده اید که اکثر زنان ایرانی در صحبت کردن بسیار زنانی مودب هستند و کمتر دنبال ظلم به دیگران هستند و شیک و تمیز هستند حتی زنانی که همسرشان لات و لوت و کارگر شاده هستند؟

مردان ایرانی  درباره حوری ها و فرشته های کشورشان که همین زنان هستند که یا همسرشان هستند یا دوست دخترشان یا شریک جنسی بصورت رابطه چند ساعته موقت سکسی با بدترین کلمات صحبت می کنند.

شما مردان از لغات فاحشه و جنده و دگوری و قحبه و کصو و کونی  برای دختران و زنانی که کارگر جنسی هستند و به شما عشق و محبت و خوشحالی داده اند استفاده می کننید و رفتار محبت آمیز با آنان ندارید و تحقیر می کنید!

اینها همگی حوری ها و فرشتگان زمینی هستند که دوستدار شما هستند ولی شما برخورد بدی با آنان دارید.

برخورد خوب و باخلاق غربی ها و ژاپنی ها با زنان سکسی

اگر در اینستاگرام یا سایتهای مشابه به پیج های خارجی ها نگاه کنید، می بینید مثلا یک زن عکس های کاملا لخت و حتی رابطه جنسی اش را گذاشته است. و مردان اروپایی و آمریکایی که کامنت یا پیام زیر عکس گذاشته اند با ادب از لغات قشنگ استفاده کرده اند، اکثرا چیزهایی مثل  ( ای فرشته تو چه زیبایی) یا نوشته اند ( تو کبوتر زیبا چقدر جذابی) می نویسند. در مقابل در اینستاگرام دختران ایرانی که فقط صورت بی حجابشان معلوم است می بینید خیلی مردان نوشته اند ( عجب کصی هستی بیا بکنمت) یا (مثل یک جنده جذاب شدی).

 تمام اینها که درباره مردان مسلمان ایرانی گفتیم نشان میدهد مردان ایرانی جنون جنسی دختر آزاری و زن آزاری دارند. پیامبر اسلام و امامان نیز همین جنون را داشتند. آخوندها و پاسدار ها و پلیس ایران نیز چنین هستند.

مردانی که به زنان و دختران که حوری ها و فرشتگان آرامش بخش مردان هستند  وهر کدام با روش عشق و روش دوستی و روش سکس خود شما مردان را خوشحال و آرام میکنند توهین کنند جامعه را از پیشرفت و سلامت روحی بازمیدارند.

شما بیایید از لفظ حوری برای نامیدن زنان سکسی و کارگر جنسی استفاده کنید. با استفاده از کلمات زشت، زنان و دخترانی که برای لحظه ای کوتاه  دوست و خوشحال کننده شما یا دیگران بوده اند را سرکوب نکنید.

 طبق دین اسلام اختیار داشتن زن به انتخاب سکس و تعدد شریک جنسی برای زن فحشا و چنین زنی فاحشه نامیده میشود. علاوه بر این به زنان آوازخوان و زنان نوازنده موزیک و زنان رقاص نیز فاحشه می گویند.

همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  

 اگر دقت کنید متوجه میشوید اسلام به تمام زنان و دختران جهان با فرهنگهای مختلف توهین کرده و لازم است جهانیان مقابل اسلام این دین اهریمنی زن ستیز و مظلوم ستیز و هنر ستیز و شادی ستیز بایشتند.

هیچ کدام از موارد فوق یعنی سکس و هنر ، زن را فاحشه نمی کند و طبیعت و خدا به زن اجازه داده نوع سکس و تعدد شریک جنسی را انتخاب کند و به هنر موزیک و آواز و رقص بپردازد و هیچ کدام از اینها زن را آدم بدی نمی کند.

زن اگر کاملا لخت در خیابان ظاهر شود باز هم نه آدم بدی است نه گناه کار است.

علت تمام این بداندیشی ها درباره زن تبلیغات هزاران ساله دینداران بوده است . این ادیان توسط زورمندان قانوگذاری شده و توسط عقلا و فیلسوفان نبوده است. سطح فکر پایین و قلدری که داشته اند زن ستیزی را مرسوم کرده اند و به طور قراردادی تبلیغ کرده اند که زن فلان کارها را بکنند بدکاره و فاحشه است!

تمام این جهان بینی ها و احکام و فرهنگ جامعه که ضد زن هستند ،همگی قراردادی هستند و ذاتی نیستند. اگر شما کودکی را شلاق بزنید یا آدمی را برده کنید، ذاتا گناه و کار بدی است حتی اگر قانون که همان قرارداد است اجازه داده باشد. ولی زن اگر سکس با افراد متعدد داشته باشد یا لخت به خیابان بیاید یا فیلم پورن بازی کند ، ذاتا گناهکار نیست و ذاتا کار بدی نکرده ولی قراردادی در بعضی جوامع کار بدی کرده است.

نمونه ای از کارهایی که اصلا گناه نیست ولی قراردادی گناه و جرم و بد اعلام شده اند:

مثلا تبلیغ کنند هر کس آنتن ماهواره داشته باشد گناه است و زشت و فحشا است. اما آیا شما که آنتن ماهواره دارید این بد است؟ یا بر عکس خوب است؟

یا تبلیغ می کنند آهنگ های لوس آنجلسی اشاعه فحشا است و سبب فساد در خانواده میشود. شما ایرانی ها 44 سال است حتی مذهبی هایتان لوس آنجلسی گوش میدهید آیا دچار تباهی شدید یا با گوش کردن آنها اعصابتان آرام شد و شاد شدید؟

اگر حکومت یک خزعبلی را تبلیغ کند خیلی ها باورشان خواهد شد. مثلا آخوندها بگویند هر مردی لباس آبی رنگ بپوشد فاسد و فاحشه است می بنید که دو ماه تبلیغ کنند هرکس مرد آبی پوش ببیند نا خود آگاه به او فاحشه و فاسد می گوید!

کلیه محدودیت ها و فحاشی ها به دختران و زنان ایران قراردادی است و ذاتی نیست. نه زن سکسی بدکاره .وگناه کار است و نه زن رقاص و آوازخوان و نه زن لخت و برهنه و نه زن بازیگر فیلمهای پورن.

 آنچه یک زن  یا مرد را فاحشه می کنند گناهان بزرگی مثل برده داری و شکنجه و اعدام و تبعیض است که همگی این گناهان بزرگ در اسلام حلال است.

الله شیطان است و قرآن آیات شیطانی است و پیروان اسلام بنده های شیطان هستند به خاطر پیروی از اسلام به زنان و دختران ایران و جهان توهین نکنید.

منبع التقاط

 

۲ نظر:

  1. ناشناس۱۲:۴۱

    از سال ۱۹۹۳ اسمارت داست ها به بازار سازمانهای جاسوسی آمده و نوعی از آن غبار جاسوس است.
    یک مشکل جهان وجود باورهای باستانی است که به زنان توهین می کند و زن برهنه یا زن سکسی  را بد می داند.
    این ها توسط مذاهب ابراهیمی بخصوص اسلام تبلیغ میشود.

    تا مسلمانان در قالب احکام دین شیطانی اسلام درباره زن لخت و رابطه جنسی به زنان تمام جهان توهین می کنند، زنان جهان امنیت نخواهند داشت. باید با مبارزه با اسلام امنیت جهانی تامین شود.

    توسط مبارزان ایرانی در ۲۰ سال گذشته به سازندگان دوربین از نوع اسپای داست پیشنهاد شده بود که در تمام کشورهای مسلمان مثل ایران و مالزی و عربستان و دوبی ... در خانه علمای دین در خانه مردان مذهبی متعصب معروف و در خانه امام همه مساجد در حمام های زنانه و ... دوربین های جاسوسی از نوع اسپای داست نصب شود.

    دوربین به صورت ذرات غبار است و در هوا حرکت یا روی بدن یا روی دیوار می نشیند و هزاران دوربین در  یک سطح می نشیند و مثل شبکه کردن رادیوتلسکوپها یک چشم بزرگ میشود.

    در ایران از اوایل ۱۳۹۰ پس از پیشنهادهای مبارزان ایرانی در پیامهایی که در کامنت سایتهای خارجی گذاشته شد ، افراد مذهبی متعصب و ملایان شناسایی شده و از همسر و خواهر و مادرشان با غبار جاسوس فیلمهای لخت و رابطه جنسی توسط سازمانهای جاسوسی دولتی و سازمانهای جاسوسی بخش خصوصی تهیه شده است و به خواست آنهاست که پخش کنند. شاید این گونه نیز فیلمهایی تهیه شده باشد.

    یک کار دیگر اینکه با نرم افزارهای فوق پیشرفته واقعیت افزوده بصورت 8k دارند صورت خواهر و مادر و همسر افراد بسیار مذهبی ایران نظیر بزرگان مساجد و حسینیه ها و مقامات کشور را روی فیلمهای پرنو مونتاژ می کنند.

    مزیت:

    مزیت این است که افراد بسیار متعصب مذهبی مشاهده خواهند کرد بدن لخت و رابطه سکسی دهانی و مقعدی و از جلوی همسر و فرزندان و خواهرشان در معرض دید همگان قرار گرفته دیگر به زنان بدحجاب و بیحجاب گیر نخواهند داد.

    دوم از سال ۱۳۵۸ به بعد حکومت آخوندی دایم به فکر آزار جنسی مخالفان و دگر اندیشان بوده و با دوربین مخفی از تن لخت و رابطه جنسی مخالفان فیلم و عکس تهیه و آزار داده است.

    آنها مردان اوباش زورگو را در خیابان گذاشته تا آزار جنسی به دختران را معمول کنند.

    این کار ما در فیلم برداری از اندام خصوصی مسلمانان متعصب و جعل با واقعیت افزوده پاسخ خوبی برای مبارزه با متعصبان مذهبی خواهد بود. راه مبارزه با فتواهای خشن مذهبیون و مبارزه با اوباش چماقدار مهربانی نیست باید زنانشان را لخت نشان دهیم تا به زن لخت توهین نکنند.

    این را خبررسانی کنید و در سایتهای خارجی به زبانهای خارجی پیام بگذارید که مردم ایران میخواهند خارجی ها با غبار جاسوس و اسمارت داست عکس و فیلم اعضای مونث خانواده های معروف مذهبی ایران را منتشر کنند یا با واقعیت افزوده جعل کنند.

    این عکسها و فیلمها شاید در سایت زیر نشان داده شود شاید در سایت دیگر:
    https://celebjihad.com

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۲:۰۹

    ببیند دید مردان خاورمیانه نسبت به زن بسیار بد است. کلمه فاحشه یعنی کسی که زشت ترین کار را می کند. مخصوصا در بین انواع گناهان توصیه کردن به زن شغل سکس یا آوازخوان یا رقاص بگویند فاحشه! مرد راهزنی و دزدی و زورگیری می کند لغبش را میزارند مقلا علی شیره. وی در حق مردم ظلم کرده میشود علی شیر صغت. زنی که اسمش را به ستم فاحشه ذاشته اید چون سکس می کمد گناه نکرده ولی اگر گناه کرده باشد در حق خود کرده نه در حق دیگران.
    هیچ زنی فاحشه نیست بلکه فاحشه و فاجره و فاسقه و قبیحه و قحبه لقبی است که باید به ما مردان داد. چون ما مردان حتی بچه مثبت ها نسبت به زنهایی که فاحشه می گویید دایم در حال ظلم کردن به دیگران هستیم. زن سکسی اگر کلاهبرداری و جنایت کند تازه از لحاظ بار گناهان میشود مثل مردان موفق بازار و سیاست.

    بیایید برای فحش دادن به دشمن دور زنان را خط بکشید چون اگر دقت کنید این بسبجی که میاد دختر دانشجو را دستگیر و کتک می زند و می کشد آخوند و فرمانده و پدرش بوده که تشویق به جنایت کرده است نه مادر و خواهرش.
    اینها که جنایت علیه زنان می کنند یشترشان برای خواهر و مادر و همسر خودشان هم احترام قایل نیستند.

    سبک رابطه جنسی زنان به جند عامل بستگی دارد
    تبلیغات جامعه
    روحیه و روان و ژنتیک
    شرایط اجباری
    شرایط اقتصادی

    برای همین یک زن شاید دوست داشته باشد برای لذت فراوان  یا مجبور باشد برای پول کارگر جنسی باشد و دیگری ازدواج دائم یا موقت. همه قابل احترام است و هیچکدام آن زن را زن بد که لایق باشد به او فاحشه و فاجره و فاسقه و قبیحع و قحبه بگوییم نمی کند.

    این فرهنگ ضد زن خاورمیانه است که جامعه را ضد زن کرده است. بروید از اروپایی ها و ژاپنی ها تساهل و تسامح اخلاقی یاد بگبرید.

    در افغانستان اگر مردی خودش ببیند زنش بیگناه تجاوز میشود بعدا زنش را می کشد تا پز دهد اوج باغیرتی بوده ولی در اروپای قدیم و جدید مرد با وجودی که زنش برای لذت خیانت می کند  زن را طلاق نمیدهد و آزار نمیدهد و بچه را نیز نگه میدارد.

    پاسخحذف